https://docs.google.com/spreadsheets/d/1MPA7AvofWu6H8OvfFXB0Y5BSQEdx-_7eUDnr3FG1u-A/edit?usp=sharing

Інформація щодо стану проведення циклу уроків «Міста Героїв.
Перемоги України у війні»
ГатненськаЮрівський ліцей Гатненської сільської ради Фастіваського району Київської області08.04. Історія України, 10-11 клас,08.04.звільнення; Київщина.https://www.youtube.com/watch?v=Xjt_itfNHFM
09.04., виховна година 6-А,6-Б.09.04. Хроніки Києва.https://www.youtube.com/watch?v=PBdg4AbBFAk
10.04. виховна година 9-А, 9-Б класи10.04. Міста Героїв. Гостомельhttps://www.youtube.com/watch?v=4oU6nm1-zWA
11.04. виховні години, 5-А, 5-Б класи11.04. Мощун- Щит столиці.https://www.youtube.com/watch?v=PBdg4AbBFAk
11.04. 7-8 класи, виховна година11.04. Щит міста Києва: маленьке героїчне село Мощун.https://www.youtube.com/watch?v=oOhhWGelYhs

ДОДАТОК до наказу закладу освіти від 28.11.2022 № 165 «Про запровадження в ліцеї патріотичного проєкту «Нащадки нескорених»»

ПРОГРАМА

обласного патріотичного проєкту «Нащадки нескорених»

(затверджена наказом департаменту освіти і науки КОВА від 14.10.2022 №94В «Про запровадження в закладах освіти Київської області патріотичного проєкту «Нащадки нескорених»»)

Важливою умовою для розвитку сучасного громадянина є дієва система патріотичного виховання.

Заклади освіти області у складний для України час виконують одне із головних завдань виховання юних патріотів держави, актуальність якого особливо зумовлена часом і подіями в країні. Виникає нагальна необхідність переосмислення зробленого і здійснення системних заходів, спрямованих на посилення національно-патріотичного виховання дітей та молоді - формування нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей.

Універсальним комплексним форматом для організації та координації патріотичного виховання дітей та молоді, збереження колективної пам’яті та водночас для роботи з актуальними суспільними процесами, практиками є створення інтерактивно-інформаційних, культурно-освітніх та виховних просторів. Вони можуть функціонувати у форматі патріотичних клубів, мобільних дитячих просторів, патріотичних хабів, які є однією з форм організації освітнього процесу в закладах освіти області відповідно до Законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», Указу Президента України від 18 травня 2019 року «Про Стратегію національно-патріотичного виховання», постанови Кабінету Міністрів України від 09 жовтня 2020 року № 932 «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки», Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 червня 2021 року № 673, Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України до 2025 року, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 06 червня 2022 року № 527 «Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 № 641», наказу департаменту освіти і науки від 30.05.2022 № 38В «Про удосконалення національно-патріотичного виховання в закладах освіти Київської області у воєнний та повоєнний час».

Основними складовими національно-патріотичного виховання дітей та молоді мають стати громадянсько-патріотичне, духовно-моральне, військово-патріотичне та екологічне виховання.

Єднання українського народу, зміцнення соціально-економічних, духовних, культурних основ розвитку українського суспільства і держави в цілому - стратегічні цілі національного патріотичного виховання молодого покоління.

Метою національно-патріотичного виховання є становлення самодостатнього громадянина-патріота України, гуманіста і демократа, готового до виконання громадянських і конституційних обов’язків, до успадкування духовних і культурних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування активної громадянської позиції, утвердження національної ідентичності громадян на основі доховно-моральних цінностей Українського народу, національної самобутності. Все це можливе лише за умови усвідомлення молодим поколінням особистої відповідальності за долю своєї країни.

Відтак, патріотичне виховання дітей та молоді стає важливою складовою частиною процесу формування зрілої особистості. Адже патріотизм - одне з найглобальніших людських почуттів, закріплених віками і тисячоліттями, що поєднує в собі любов до своєї Вітчизни, рідної землі, свого народу, своєї матері, бажання зберегти історично-культурну спадщину і готовність до їх захисту.

В основі системи патріотичного виховання має бути національна ідея як консолідуючий чинник розвитку суспільства і нації в цілому.

Провідною ідеєю проєкту «Нащадки нескорених» (далі - Проєкт) є формування у дітей та молоді патріотизму, сучасної національної ідентичності, національної гідності, громадянської активності.

Мета та завдання

Метою Проєкту є активізація національно-патріотичного й громадянського виховання дітей та молоді в закладах системи освіти Київської області у воєнний та повоєнний час, впровадження у практику роботи закладів нових моделей патріотичного виховання дітей з використанням сучасних засобів і технологій.

Основними завданнями Проєкту є:

■ активізація діяльності закладів освіти Київської області з впровадження у практику роботи нових моделей патріотичного виховання дітей з використанням сучасних засобів і технологій;

■ утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України:

■ виховання у дітей та молоді поваги до Конституції України, Законів України, державних символів - Державного Герба України, Державного Прапора України і Державного Гімну України;

■ підвищення престижу військової служби, а звідси - культивування ставлення до солдата як до захисника Вітчизни, героя;

■ усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;

■ сприяння набуттю дітьми та молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможносгі дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;

■ виховання екологічної культури особистості, усвідомлення себе частиною природи, почуття відповідальності за неї як національне багатство, основи життя на землі;

■ формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;

■ утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства;

■ культивування кращих рис української ментальності - працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи;

■ посилення моральної складової в загальній системі формування у дітей та молоді національної гідності, готовності до виконання громадянських та конституційних обов’язків;

■ формування мовленнєвої культури;

■ спонукання зростаючої особистості то активної протидії українофобству, аморальності, сепаратизму, шовінізму, фашизму;

■ розвиток духовності і моральності, утвердження традиційних сімейних цінностей;

■ здійснення науково-методичного супроводу реалізації завдань патріотичного та громадянського виховання дітей та молоді Київської області;

■ підготовка педагогічних працівників області до реалізації завдань Проєкту;

■ створення та наповнення інформаційних ресурсів з питань національно-патріотичного та громадянського виховання.

Нормативно-правова база

■ Закони України: «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Про позашкільну освіту», «Про молодіжні та дитячі громадські організації», «Про захист суспільної моралі», «Про правовий режим воєнного стану»;

■ Указ Президента України від 18 травня 2019 року «Про Стратегію національно-патріотичного виховання»;

■ Постанова Кабінету Міністрів України від 09 жовтня 2020 року № 932 «Про затвердження плану дій шодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки»;

■ Державна цільова соціальна програма національно-патріотичного виховання на період до 2025 року, затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 30 червня 2021 № 673;

■ Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України до 2025 року, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 06 червня 2022 року № 527 «Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 № 641»;

■ Наказ департаменту освіти і науки Київської обласної військової адміністрації від 30 травня 2022 року №38В «Про удосконалення національно-патріотичного виховання в закладах освіти Київської області у воєнний та повоєнний час».

Розробники Проєкту: департамент освіти і науки Київської обласної військової адміністрації, Комунальний заклад Київської обласної ради «Центр творчості дітей іа юнацтва Київщини».

Учасники Проєкту: педагоги, вихованці, учнівська та студентська молодь закладів освіти Київської області; місцеві органи управління; батьківська громадськість, волонтери, військовослужбовці; органи місцевого самоврядування, громадські організації, дитячі громадські об’єднання, культурно-освітні установи, заклади системи фізичної культури і спорту, засоби масової інформації.

Термін реалізації Проєкту: 2022-2025 роки

Характеристика ІІроєкту:

■ за кінцевим результатом: освітньо-виховний;

■ за кількістю учасників: масовий:

■ за тривалістю: довготривалий;

■ за характером контактів: зовнішній;

■ домінуючий вид діяльності: патріотичний.

Структура Проєкту

1. Національно-патріотичні заходи з дітьми та молоддю

Патріотичні творчі активності (флешмоби, акції. конкурси тошо).

II. Військово-патріотичне виховання учнівської та студентської молоді

ІП. Розвиток соціального партнерства й громадянських активностей дітей та молоді (дитячий лідерський рух, волонтерство, реалізація соціальних проєктів, ініціатив тощо)

IV. Туристсько-краєзнавча, науково-дослідницька та екскурсійна діяльність

V. Формування екологічної грамотності та популяризація здорового життя (екологічні воркшопи, проєкти, фестивалі, спортивні активності тощо)

VI. Соціально-педагогічне партнерство (інформаційна, просвітницька, методична, соціальна робота у сфері національно-патріотичного виховання)

Етапи Проєкту

Етапи Вид діяльності Терміни
Пошуково- аналітичний Розроблення Проєкту, підготовка інформаційних, інструктивно-методичних матеріалів; проведення організаційних обласних методико-педагогічних заходів щодо реалізації Проєкту; визначення ресурсів (матеріально-технічних, фінансових та кадрових) для забезпечення реалізації Проєкту Жовтень 2022 року
Практичний Організаційно-управлінська діяльність: • розроблення інструктивно-методичного забезпечення Проєкту; • розроблення ресурсного забезпечення Проєкту (супутніх проєктів, комплексних довгострокових програм тощо); • висвітлення роботи з дітьми, учнівською та студентською молоддю в засобах масової інформації, на сайтах закладів освіти, місцевих органів управління освітою; • проведення патріотичної, освітньо-виховної та організаційно-масової роботи, організація соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю. Методико-технологічна діяльність: • розроблення методичних рекомендацій щодо змісту, форм і методів організації національно-патріотичного виховання з використанням сучасних засобів і технологій у воєнний та повоєнний час; • проведення моніторингу процесів посилення національно-патріотичного виховання; • психолого-педагогічний супровід усіх форм діяльності закладів освіти; Листопад-грудень 2022 року
Презентаційний (підсумковий) • проведення обласних підсумкових заходів за участю представників Київської обласної військової адміністрації, місцевих органів самоврядування, педагогів, дітей, учнівської та студентської молоді закладів освіти області, батьківської громадськості, громадських організацій; • підведення підсумків роботи з реалізації Проєкту; • узагальнення та оформлення матеріалів із реалізації Проєкту, презентація результатів проєктної діяльності, висвітлення регіонального досвіду з патріотичного виховання у фахових виданнях, засобах масової інформації

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ від 28.11.2022 № 165

ПЛАН
проведення заходів у Юрівському ліцеї Гатненської сільської ради в рамках проєкту «Нащадки нескорених»
на 2022-2025 роки

№ з/п Заходи Відповідальні Примітка
Розділ І. Національно-патріотичні заходи з дітьми та молоддю Патріотичні творчі активності (флешмоби, акції, конкурси тощо)
1 Участь у арт-проєкті «Об’єднаймося ж, брати мої!» до Дня Соборності України (Всеукраїнський конкурс учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!» у рамках обласного творчого арт-проєкту «Розмалюємо Київщину - від сірості до яскравості») Хоменська В.І. січень 2023-2025 років
2 Участь у фотоконкурсі-виставці до Дня Соборності України «Україна - це ми!» Сафронова Т.В. січень 2023-2025 років
3 Участь у Національному конкурсі творчих робіт (есе) «Європейські цінності» до Дня Соборності України Шапорда Л.К. січень 2023
4 Єдиний урок пам’яті «Небесна Сотня: пам’ятаємо» Коваленко Т.А. лютий 2023-2025 років
5 Участь у акції «З відданістю Україні в серці» до Дня Єднання України Сафронова Т.В. лютий 2023-2025 років
6 Участь у Міжнародному конкурсі «Уроки війни та Голокосту - уроки толерантності» Коваленко Т.А. червень-жовтень 2022-2025 років
7 Участь у мистецтвознавчому квесті до Міжнародного Дня театру Сафронова Т.В. квітень 2023-2025 років
8 Участь у регіональному мистецько-просвітницькому проєкті з національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді «Я по світу іду в вишиванці» Сафронова Т.В. травень 2023-2025 років
9 Участь в обласному онлайн-конкурсі дитячих малюнків з нагоди Дня Конституції України «Оберіг держави і нації» Седлецька Т.І. червень 2023-2025 років
10 Участь у патріотичній онлайн-вікторині до Дня Незалежності України Коваленко Т.А. серпень 2023-2025 років
11 Участь у проєкті «Підтримай воїнів України» Хоменська В.І. січень 2023-2025 років
12 Година-реквієм «Вони боролись, щоб жила Україна» до Дня пам’яті захисників України Коваленко Т.А. серпень 2023-2025 років
13 Конкурс фотографій «Неосяжна моя Україно» Сафронова Т.В. вересень 2023-2025 років
14 Акція «Стрічка миру» до Міжнародного дня миру Хмара К.В. Хоменська В.І. вересень 2023-2025 років
15 Організація та проведення шкільного етапу всеукраїнських та міжнародних конкурсів: - Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури; - Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка; - Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика; - Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості в номінації «Історія України та державотворення»; - огляду-конкурсу робіт учнівської молоді «Топоніміка й історія освіти рідного краю» Хмара К.В. Хоменська В.І. Шапорда Л.К. Коваленко Т.А. вересень-січень 2022-2025 років
16 Участь переможців у обласному етапі Всеукраїнського конкурсу юних фотоаматорів «Моя Україна!» Сафронова Т.В. жовтень 2022-2025 років
17 Участь у патріотичному онлайн-марафоні «Нащадки нескорених» до Дня захисників та захисниць України, Дня українського козацтва та свята Покрови Пресвятої Богородиці, Дня створення Української повстанської армії Іващенко О.П. жовтень 2022-2025 років
18 Патріотична онлайн-вікторина до Дня Українського Козацтва Хоменська В.І. Коваленко Т.А. жовтень 2022-2025 років
19 Віртуальний екскурс визначними місцями та музеями козацтва України «Дорогами козацтва, дорогами слави» Класні керівники жовтень 2022-2025 років
20 Флешмоб: Гідність та Свобода за участю учнів ліцею Сафронова Т.В. листопад 2023-2025 років
21 Тиждень правової освіти Ловягін А.П. грудень 2022-2025 років
22 Волонтерський хаб «До мирного дня - світлі вчинки» (45-хвилинний урок, на якому учні говорять про добрі справи) Класні керівники грудень 2022-2025 років
23 Фізкультурно-патріотичний онлайн-челендж на підтримку ЗСУ серед учнів ліцею Іващенко О.П. Бердник В.В. грудень 2022-2025 років
24 Патріотична онлайн-вікторина до Дня Збройних Сил України Хоменська В.І. Класні керівники грудень 2022-2025 років
25 Участь у регіональному етапі Всеукраїнської виставки «Український сувенір» Седлецька Т.І. грудень 2022-2025 років
26 Відео-челендж «Спілкуємось Українською!» Сафронова Т.В. грудень-січень 2022-2025 років
27 Підготовка учнів до участі в Міжнародному конкурсі з українознавства Шапорда Л.К. грудень-березень 2022-2025 роки
28 Організація і проведення в ліцеї просвітницьких та виховних тематичних заходів, присвячених героїчним подвигам українських воїнів, боротьбі за територіальну цілісність і незалежність України, та заходів з нагоди пам’ятних дат: Дня Соборності України, Дня пам’яті Героїв Крут, Дня Героїв Небесної Сотні, Дня добровольця, Дня примирення, Дня пам’яті захисників, Дня захисника і захисниць \ України, Дня Гідності та Свободи, Дня пам’яті жертв голодоморів, Дня волонтера, Дня Збройних сил України та інших пам’ятних дат і ювілеїв Хоменська В.І. Коваленко Т.А. Класні керівники 2022-2025 роки
30 Надання посильної допомоги воїнам у рамках проведення благодійних волонтерських акцій Ловягін А.П. 2022-2025 роки
31 Здійснення аналізу стану організації та змісту роботи закладу освіти з національно-патріотичного виховання на засіданнях педагогічних радах Ловягін А.П. Хоменська В.І. постійно
32 Проведення циклів Уроків Мужності Класні керівники 2022-2025 роки
33 Забезпечення впровадження в освітній процес закладу освіти основних засад Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») Іващенко О.П. постійно
34 Розширення напрямів та змісту пошукової науково-дослідницької роботи учнів - членів МАН України щодо дослідження історичних подій та історичних постатей України, становлення української державності, розвитку мистецтва, культури, науки і техніки України Хоменська В.І. Коваленко Т.А. 2022-2025 роки
35 Сприяти участі учнів ліцею в обласній історико-краєзнавчій експедиції учнівської молоді «Київщина козацька» Коваленко Т.А. 2022-2025 роки
36 Сприяти участі учнів ліцею в обласній пошуковій акції юних краєзнавців, членів пошукових загонів та об’єднань «Герої серед нас: сучасні захисники України» Коваленко Т.А. Іващенко О.П. протягом року 2022-2025 роки
Розділ ІІ Військово-патріотичне виховання учнівської молоді
1 Флешмоб «Вшануй героїв!» до Дня захисника і захисниць України Сафронова Т.В. жовтень 2022-2025 років
2 Зустрічі з воїнами-учасниками Антитерористичної операції (АТО), операції Об’єднаних сил (ООС) та повномасштабної війни до Дня українського добровольця Ловягін А.П. Іващенко О.П. березень 2022-2025 років
3 Сприяти удосконаленню системи навчання учнів основам військової справи, підвищення рівня фізичної підготовки та витривалості Іващенко О.П. Бердник В.В. постійно
Розділ III Розвиток соціальних та громадянських активностей дітей та молоді (дитячий лідерський рух, волонтерство, реалізація соціальних проєктів, ініціатив тощо)
1 Створення в ліцеї сприятливих умов для функціонування ефективних моделей діяльності органу учнівського самоврядування в рамках партнерської співпраці педагогів, учнів, батьків Хоменська В.І. Сафронова Т.В. 2022-2025 роки
2 Формування єдиного простору для розвитку лідерських якостей здобувачів освіти шляхом їх залучення до участі в учнівському самоврядуванні Гатненської територіальної громади Хоменська В.І. Сафронова Т.В. 2022-2025 роки
3 Впровадження моделей громадсько активних шкіл у практику роботи ліцею Хоменська В.І. Сафронова Т.В. 2022-2025 роки
4 Організація інформаційно-просвітницьких заходів для лідерів органу учнівського самоврядування Гатненської територіальної громади щодо пріоритетних напрямів національно-патріотичного виховання Хоменська В.І. Сафронова Т.В. 2022-2025 роки
5 Підтримка та сприяння волонтерським проєктам, іншої громадянської діяльності та самоорганізації українських громадян, спрямованої на заохочення молоді до благодійних соціальних, інтелектуальних і творчих ініціатив Хоменська В.І. Сафронова Т.В. 2022-2025 роки
6 Залучення військових, членів їх родин до участі в проєктах, заходах органу учнівського самоврядування ліцею Хоменська В.І. Сафронова Т.В. 2022-2025 роки
7 Участь у проєктах, запровадження власних ініціатив дітей-лідерів, спрямованих на толерантне ставлення до цінностей і переконань представників інших народів, культур і традицій Класні керівники 2022-2025 роки
8 Сприяння розвитку співпраці та обміну досвідом роботи між органами учнівського самоврядування різних регіонів України Хоменська В.І. Сафронова Т.В. 2022-2025 роки
9 Сприяння участі учнів у громадському житті країни, проведення заходів, спрямованих на виховання поваги до людини, дотримання принципів «верховенства права» Класні керівники 2022-2025 роки
10 Упровадження в діяльність органу учнівського самоврядування закладу проєктів обласної ради дітей Київщини національно-патріотичного спрямування «Заочна подорож по Київщині», «Повага і турбота», «Знати. Зберігати. Відновлювати», «Україна - єдина країна» Хоменська В.І. Сафронова Т.В. Класні керівники 2022-2025 роки
11 Участь в літній школі лідерів органу учнівського самоврядування «Лідерство – інтерактивна платформа життєвого старту» Сафронова Т.В. 2022-2025 роки
12 Участь у фотоконкурсі «Світ без насильства» Сафронова Т.В. листопад 2023-2025 років
13 Участь у конкурсі на кращий суспільно значущий проєкт учнівського самоврядування Хоменська В.І. Сафронова Т.В. березень-червень 2022-2025 років
14 Участь у ЛІДЕР-ФЕСТІ лідерів органів учнівського самоврядування територіальної громади Хоменська В.І. Сафронова Т.В. квітень 2022-2025 років
Розділ IV Туристсько-краєзнавча, науково-дослідницька та екскурсійна діяльність
1 Організація діяльності пошукового загону ліцею з метою поповнення експозицій кабінету історії, що висвітлюють події Другої світової війни, посилення їх національно- патріотичного виливу; розміщення інформації про Героїв Небесної Сотні, учасників Революції Гідності, учасників АТО та ООС, повномасштабної війни, волонтерів Іващенко О.П. Коваленко Т.А. 2022-2025 роки
2 Розширення тематики науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН України, зокрема дослідження героїчного минулого рідного краю, його духовної спадщини Хоменська В.І. 2022-2025 роки
3 Проведення віртуальних екскурсій до Національного музею історії України у Другій світовій війні, Національного музею-заповідника «Битва за Київ у 1943 році», Меморіального комплексу «Бабин яр», Національного історико-меморіального заповідника «Биковнянські могили», Меморіального комплексу «Букринський плацдарм», філіалу Музею історії Києва «Партизанська слава Київщини» у м. Переяславі Класні керівники 2022-2025 роки
4 Включення до плану виховної роботи заходів з національно-патріотичного виховання. Висвітлення результатів пошукової діяльності на краєзнавчих конференціях, круглих столах, у мультимедійних проєктах тощо Класні керівники 2022-2025 роки
5 Організація та проведення пошукових досліджень з метою участі у Всеукраїнській туристсько-краєзнавчій експедиції «Моя Батьківщина - Україна» Іващенко О.П. Коваленко Т.А. 2022-2025 роки
6 Участь в обласній конференції юних краєзнавців «Герої серед нас: сучасні захисники України» до Дня Гідності і Свободи Хоменська В.І. Коваленко Т.А. листопад 2022-2025 років
Участь в обласній краєзнавчій конференції учнівської молоді «Допоки пам’ять у серці не згасає...» Хоменська В.І. Коваленко Т.А. листопад 2022-2025 років
7 Участь в обласному патріотичному форумі «Зима, що нас змінила» Хоменська В.І. Коваленко Т.А. лютий 2022-2025 років
Розділ V Формування екологічної грамотності та популяризація здорового життя (екологічні воркшопи, проєкти, фестивалі, спортивні активності тощо)
1 Участь в обласному освітньому соціально-екологічному проєкті «Екологічний кластер «EcoWorldKids» Хоменська В.І. Сафронова Т.В. 2022-2025 роки
2 Участь в обласному патріотичному проєкті «Сади Перемоги Київщини» Хоменська В.І. Коваленко Т.А. 2022-2025 роки
3 Галерея творчості «Український сувенір» Сафронова Т.В. Седлецька Т.І. жовтень-листопад 2022-2025 років
4 Участь у трудовій акції «Ліси для нащадків» Іващенко О.П. Седлецька Т.І. жовтень-листопад 2022-2025 років
5 Галерея творчості «Новорічно-різдвяна композиція» Сафронова Т.В. Седлецька Т.І. грудень-січень 2022-2025 років
6 Еко-челендж «Зроби годівничку - врятуй пташину» Іващенко О.П. січень 2022-2025 років
7 Галерея творчості (конкурс фотоаматорів) «Моя Україна!» Сафронова Т.В. січень 2022-2025 років
8 ЕСО-Т1МЕ «Кольори моєї Землі» (фото-челендж в рамках обласного етапу Всеукраїнської природоохоронної акції «День Землі») Сафронова Т.В. Класні керівники квітень 2022-2025 років
9 Еко-флешмоб «Мій ековчинок, або що я зробив для своєї Землі» в рамках Всеукраїнської природоохоронної акції «День Довкілля» Сафронова Т.В. Класні керівники квітень 2022-2025 років
10 Екологічний форум «Київщина екологічна: злочини війни» Класні керівники квітень 2023 року
11 Екологічна розвідка «Джерела моєї місцини» Класні керівники червень 2022-2025 років
12 АКВА-толока: очищення території, прилеглої до виявлених джерел (в рамках обласного освітнього природоохоронного проекту «Джерело LІFЕ») Класні керівники червень 2022-2025 років
Розділ VI Соціально-педагогічне партнерство
1 Сприяти участі педагогічних працівників ліцею в обласних проблемно-тематичних, пролонгованих курсах патріотичного змісту вересень-червень щороку, 2022-2025 роки
«Компетентнісний потенціал громадянської та історичної освітньої галузі в контексті реалізації нового Державного стандарту базової середньої освіти» «Ціннісні орієнтири педагога Нової української школи» «Формування громадянина-патріота у процесі підготовки та проведення Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)» «Формування предметних компетентностей учнів з домедичної допомоги та дій у надзвичайних ситуаціях на заняттях із предмету «Захист України» «Розвиток дієвого учнівського самоврядування у закладах освіти»
2 Упровадження освітніх проєктів і програм: вересень-червень щороку, 2022-2025 роки
Всеукраїнської тренінгової програми з національно-патріотичного виховання «З Україною в серці» Всеукраїнського проєкту «Школа як осередок розвитку громади»
3 Організація та проведення системи заходів для педагогів (тренінгів, вебінарів, майстер-класів, семінарів-практикумів, конференцій тощо), спрямованих на посилення національно-патріотичного виховання дітей - формування нового українця, що діє на основі національних і європейських цінностей 2022-2025 роки
4 Розроблення та проведення заходів з інформаційної безпеки, спрямованих на запобігання негативних наслідків впливу інформаційної війни, та розвиток критичного мислення 2022-2024 роки
5 Проведення вебінарів з представленням кращого педагогічного досвіду з національно-патріотичного виховання 2022-2025 роки
6 Оновлення та змістове наповнення сторінки на сайті закладу освіти «Національно-патріотичне виховання» 2022-2025 роки
7 Підготовка класними керівниками методичного забезпечення для підвищення якості організації роботи з національно-патріотичного виховання: сценаріїв виховних справ тощо 2022-2025 роки
8 Підготовка та розроблення педагогічними працівниками методичних матеріалів патріотичного змісту (конспектів уроків, виховних справ, програм виховної та гурткової роботи, проєктів тощо) з метою організації ефективної роботи національно-патріотичного спрямування 2022-2025 роки
9 Реалізація освітньо-виховних проєктів: інтерактивного освітнього проєкту «Медіапростір «Виховуємо патріотів» (створення інтерактивного простору для розвитку інтелектуального, творчого потенціалу учнів з використанням інтерактивних технологій, цифрових освітніх ресурсів з метою підвищення мотивації та зацікавленості учнів в освітньому процесі); освітньо-виховного проєкту «Пишаємось Україною» (проведення тематичних занять, приурочених подіям та святам). 2022-2025 роки постійно до вересня 2023 року
10 Сприяти впровадженню медіаосвіти в ліцеї, всебічно використовуючи її можливості для підвищення рівня медійної та інформаційної грамотності, патріотичної свідомості та критичного мислення учнів 2022-2025 роки
11 Організація та реалізація пошуково-дослідницьких проєктів: «Нескорена, велична Україна. Освітяни Київщини - незламні у війні»; «Видатні постаті в історії освіти Київщини». 2022-2025 роки
12 Організація та проведення освітньо-виховних заходів (табори, змагання, акції, семінари-тренінги, круглі столи, конкурси тощо), спрямованих на формування у дітей ціннісних орієнтирів і громадянської самосвідомості, особистої відповідальності за долю і єдність країни постійно
13 Розширення напрямів співробітництва ліцею з громадськими, благодійними організаціями, військовою частиною з питань патріотичного виховання учнівської молоді постійно
Кiлькiсть переглядiв: 97